czwartek, 30 stycznia 2014

Na szybko, na granatowo.


...W końcu znalazłam chwil kilka dla siebie i moich pazurków.Ostatnimi czasy moje paznokcie a raczej ich kondycja uległy straszliwemu pogorszeniu...przez brak czasu i zaniedbanie z mojej strony, czego bardzo żałuję bo teraz pewnie ładny kawałek czasu zajmie mi doprowadzenie ich do porządku. Więc jakiś czas temu zakupiłam odżywkę do paznokci firmy Wibo-Super gładkie paznokcie. Miałam z nią wcześniej do czynienia (z firmą) jeżeli chodzi o lakiery do paznokci. 

Ale wracając do tematu odzywki: jest to odżywka z proteinami pszenicy,wygładzająca płytkę paznokcia, nadbudowuje ubytki i wypełnia nierówności, zapewnia połysk i gładkość. Pojemność 7ml, kolor nude, cena: ok 7zł,przyjemny zapach, łatwo się aplikuje.






Niestety mimo szczerych chęci....nie jestem zadowolona...Wrażenie mam,że owa odzywka nie podziałała zbawiennie na moje pazurki, więc jutro ruszam w poszukiwaniu czegoś innego. A może Wy macie sprawdzone odzywki/sposoby na łamliwe/rozdwajające się paznokcie? Będę wdzięczna za wszelkie rady 
Wracając do początku wpisu znalazłam dziś odrobinę czasu na szybki manicure w kolorach granatu i bieli. Użyłam 2 lakierów: biały Lemax New Beauty Line i granatowy Vollare Flash nr 87. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz